JAK NA CUT CREASE?

11:19 Unknown 0 Comments

Ahojky!
Přemýšlela jsem, jaký bych mohla napsat článek, a když jsem si prohlížela instagram, našla jsem fotku nádherného líčení. A tak jsem si pro vás připravila menší tutorial na cut crease :). Doufám že vám alespoň trochu pomůže! Dolů vám napíšu použité produkty :).

1. Aby líčení mělo velkou výdrž, použila jsem podkladovou bázi pod oční stíny. Na bázi by se měl dát pudr, nebo nějaký světlý stín - je to stejné, jako když se zapudrovává makeup.

2. Poté jsem začala nanášet do ohybu světle hnědý stín, a vytahovala až k obočí. Hlavní je, začít od nejsvětlejšího stínu a skončit u nejtmavšího, udělá vám to krásný přechod.

3. Malým zkoseným štětečkem jsem v ohybu vytvořila linku nejtmavším stínem v paletce. Vůbec nevadí když ji budete mít kostrbatou - na jedné straně to opravíme korektorem a na druhé vyblendíme. Linku jsem vyblendila o trochu světlejšími stíny, ale nevytáhla až k obočí! Tam má své místo ten světle hnědý ze druhé fotky.

4. Nanesla jsem na víčko korektor, který jsem potom rozetřela, abych zakryla vše, co se v předchozích krocích nepovedlo.

5. Na korektor jsem dala světloučký stín a trochu poupravila linku, aby byla ostřejší.

6. Přes světlý stín jsem nanesla nádherný zlatý stín, který rozzářil oko. Tento krok není potřeba dělat, ale mně se to s tím líbilo mnohem víc.

7. Obyčejná černá linka s ocáskem - co k tomu dodat?

8. Zkontrolovala jsem, jestli je všechno pořádně vyblenděné do ztracena a na spodní linku jsem dala tmavší hnědý stín.

9. Posledním krokem už je jen řasenka. Namalovala jsem si řasy, trochu vyplnila obočí a rozjasnila místo pod obočím.


Ještě vám sem přidám nějaké další fotky dnešního líčení: 








Použité produkty:

Bourjois - Healthy Mix Founndation, Healthy Mix Concealer
Maybelline - Mastercontour Stick
Oriflame - Contouring Kit, Liquid Eyeliner
Avon - HD Finish Powder, Lipstick
Freedom - Pro Shade & Brighten Mattes Kit 1
Yves Rocher - Sexy Pulp Mascara
Kylie Cosmetics - Matte Lipstick


_________________________________

Vše z mého dnešního líčení, snad se vám článek líbil a budete se inspirovat :).

Krásný den, Denisa ♥.













0 COMMENTS: